Printer reparatie
De Triple S service engineer komt op aanvraag ter plaatse voor printer reparatie of onderhoud. Service door Triple S is mogelijk op vrijwel alle printers, faxen, copiers, plotters en labelprinters ongeacht het merk. Jouw service aanvraag kan je zowel telefonisch, per mail als via onze website bij ons melden.
Onderhoud
Het papier loopt vast in de printer. Het papier trekt scheef. De printer pakt geen papier meer op. Vlekken, strepen, vegen of stippen op de afdruk. De printer maakt vreemde geluiden, rammelt, piept of kraakt. Vaak zijn zulke storingen eenvoudig te verhelpen. Maar deze problemen en vele andere storingen zijn ook te voorkomen. Wanneer regelmatig een onderhoudsbeurt wordt gedaan dan worden vele storingen voorkomen.
Algemene Periodieke keuring
Triple S verzorgt naast snelle responstijd en eerlijk advies, ook de preventieve reiniging en onderhoud van al jouw apparatuur. Indien nodig worden in overleg onderdelen vervangen of wordt er een prijsopgave gemaakt. Continuïteit van jouw bedrijf is immers van vitaal belang. Meld jouw machines aan voor onze Algehele Printer Keuring (APK) en voorkom vervelende storingen.
Voor reparatie van
Inspectierapport
Onze APK bestaat uit een preventieve onderhoudsbeurt op locatie. Ten eerste het in- en uitwendig reinigen van de machine. De technische conditie wordt vervolgens in een inspectierapport vastgelegd. Prijs is per printer, exclusief materialen en eventueel te vervangen onderdelen.
Onderhoudsabonnement
Om altijd zeker te zijn van een goedwerkende printer bieden wij jou ook onze onderhoud abonnementen aan. Wij zorgen voor het regelmatig onderhoud van de printer. Daarnaast weet je dat wij altijd snel ter plaatse zullen zijn, mocht er toch een onverwachte storing zijn.
Totaaloplossingen
Wij zijn ook graag jouw partner als je op zoek bent naar een totaal oplossing. Geen zorgen meer over een stilstaande printer omdat de toner niet op tijd besteld is. Triple S neemt alle zorgen over. Wanneer er toners nodig sturen worden deze door ons voortijdig opgestuurd. Wij plannen wanneer nodig onze eigen technische dienst in voor onderhoud. In het geval van storing is deze er de volgende werkdag altijd op jouw probleem te verhelpen.
Printer reparatie aanmelden
eerlijke voorlichting, adequaat reageren
Ik wilde je laten weten dat ik heel erg blij ben met de manier waarop alles is gegaan
Anno 2023 word je als klant soms heel onverschillig behandeld.
En, dan is het als een oase dat dat een keer niet gebeurt. Dat men aardig is, heel zorgvuldig en je vraag goed beantwoordt.
Vervolgens wordt er dan een hele correcte en buitengewoon aardige servicemonteur gestuurd, die helder uitlegt wat er aan de hand is.
Op de factuur zag ik dat hij JXXX heet. Nou, die is een complimentje waard.
Antwoord van
Dank je wel voor je fijne en eerlijke review., altijd leuk om te horen! We geven het onze collega door! ~M