15 juni 2016

Service aanvraag

Een printer of multifunctional kopen kan overal

Krijgt u overal ook voldoende service en advies? De ervaring leert ons dat een goede service zorgt voor een hogere klanttevredenheid. Wij onderscheiden ons daarom met een eigen technische dienst.

Onze servicedienst

De Triple S service engineer komt op aanvraag ter plaatse voor printer reparatie of onderhoud. Service door Triple S is mogelijk op alle printers, faxen, copiers, plotters en labelprinters ongeacht het merk. Uw service aanvraag kunt u zowel telefonisch, per mail als via onze website bij ons melden.

Onze engineers zijn getraind op de producten van de meeste fabrikanten. Met onze ervaring zijn ze in staat om alle mogelijke problemen op te lossen.

Printer storing of onderhoud nodig?

Printer storing?  Het papier loopt vast in de printer, het papier trekt scheef, de printer pakt geen papier meer op. Vlekken, strepen, vegen of stippen op de afdruk. De printer maakt vreemde geluiden, rammelt, piept of kraakt. Maar ook voor alle andere zakelijke storingen kunt u bij ons terecht.

Werkwijze

Vul het aanvraagformulier hiernaast in. Onze technische dienst bekijkt dan direct hoe wij het probleem kunnen oplossen. Indien wij het probleem telefonisch op kunnen lossen is dat gratis voor zakelijke gebruikers. Anders zal onze binnendienst daarna met u contact opnemen om een service bezoek in te plannen. Wij maken vooraf altijd een inschatting van de te verwachte kosten. Indien nodig adviseren wij ook over het eventueel vervangen van de printer of multifunctional.

printer storing

Bij dringende storingen adviseren wij u om telefonisch (024-6455111) contact met ons op te nemen, zodat wij uw probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen.

Indien u een service overeenkomst heeft met Triple S kunt u ook hier uw storing melden. Als een telefonische oplossing mogelijk is, zal onze technische dienst zo snel mogelijk contact opnemen. Of wij laten u direct weten wanneer we langs gaan komen om het probleem te verhelpen.

Door middel van het formulier of via servicedesk@triplesss.nl kunt u een verzoek voor reparatie of onderhoud indienen.

Totaaloplossingen

Wij zijn ook graag uw partner als u op zoek bent naar een totaaloplossing. Geen zorgen meer over een stilstaande printer omdat de toner niet op tijd besteld is. Triple S neemt alle zorgen over. Wanneer er toners nodig sturen worden deze door ons voortijdig opgestuurd. Wij plannen wanneer nodig onze eigen technische dienst in voor onderhoud. In het geval van storing is deze er de volgende werkdag altijd op uw probleem te verhelpen.

Klik hier voor meer informatie 

Nieuw SMARTCare

Waarom een nieuwe printer kopen als wij zorgen dat uw printer goed blijft werken?

SMARTCare beperkt de meeste storingen en u voorkomt hoge reparatie kosten.

Gratis Onderhoudsbeurt
Gratis Support
100% korting op Voorrijkosten
100% korting op Arbeidsloon

Kies SMARTCare nu voor slechts

€ 7,50 per maand

Ook als uw printer een storing heeft!!

Benieuwd hoe wij dit doen?

Of bel 024-6455111

Meer info

Nee, bedankt!


Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang gratis nieuws, tips en updates



Nee, bedankt!