2 december 2020

Service aanvraag

Printer storing of onderhoud nodig?

Dan gaan wij je helpen

Printer storing?  Het papier loopt vast in de printer, het papier trekt scheef, de printer pakt geen papier meer op. Vlekken, strepen, vegen of stippen op de afdruk. De printer maakt vreemde geluiden, rammelt, piept of kraakt. Maar ook voor alle andere zakelijke storingen kun je bij ons terecht.

Let op: Wij repareren geen kleine inkt printers.

Alle aanvragen gaan naar onze technische dienst. Daarna sturen wij een antwoord met een oplossing voor je probleem.

  • een simpele uitleg als je het zelf kan oplossen
  • een aanbieding voor reparatie op locatie of in onze werkplaats

Indien wij jouw apparaat niet kunnen repareren of de kosten worden te hoog, dan maken wij gratis een passend voorstel voor vervanging.

Bij dringende storingen adviseren wij om telefonisch contact met ons op te nemen 024-6455111, zodat wij het probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen.

printer storing
oki printer storing
hp printer storing
brother printer storing
zebra printer storing
xante printer storing
xerox printer storing
ricoh printer storing
lexmark printer storing
sharp printer storing
samsung printer storing
oki printer storing
toshiba printer storing
dymo printer storing
lexmark printer storing
canon printer storing
epson printer storing
konica printer storing
kyocera printer storing
printronix printer storing
dell printer storing
5,0
Rated 5,0 out of 5
5,0 van 5 sterren (op basis van 12 reviews)
Uitstekend100%
Heel goed0%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%

Nieuw: Wat vinden onze klanten van onze service

Al 20 jaar expert in printer reparatie

    Service Aanvraag Formulier




    Ik wil een onderhoudsbeurt op mijn printerIk wil een aanbieding voor reparatie van mijn printerIk wil zo snel mogelijk een reparatie van mijn printer

    Is er een probleem met de afdrukkwaliteit?
    JaNee

    Stuur een afdrukvoorbeeld in JPG, PNG of PDF (max. 2MB)


    ✔ Eerlijke service
    ✔ Snel gefikst
    ✔ Vrijblijvend advies

    Laatste beoordelingen

    Tevredenheid

    Rated 5,0 out of 5
    15 november 2023

    Beste medewerkers van Triple S,

    Ik wil graag jullie laten weten dat het een genoegen is om jullie klant te zijn. De communicatie met jullie verloopt altijd heel vriendelijk en soepel. Ik heb een paar problemen met de printer gehad. Ik werd direct via de telefoon geholpen. De medewerker van Triple S heeft die problemen direct online opgelost. Het was snel en professioneel. Ook als ik algemene vragen heb, over de webshop bijvoorbeeld, worden ze uitgebreid en geduldig beantwoord. De klant staat bij jullie centraal! Ik ben zeer tevreden en kan Triple S iedereen aanraden.

    Avatar for Alla
    Alla

    Antwoord van

    Dank je wel voor jouw mooie review. Wij zijn blij met iedere klant, maar wij vinden het heel leuk om te horen dat jullie ons aanbevelen! *MV

    Laat hier jouw beoordeling achter

    Veelgestelde vragen

    Wij hebben servicecontracten met een responsetijd van 1 werkdag. Voor overige verzoeken hebben wij meestal een response van 1 of 2 werkdagen.
    De kosten zijn afhankelijk van de locatie, printer en het probleem. Stuur jouw vraag via het formulier, wij geven altijd eerst een kostenindicatie voor we een afspraak maken. Overzicht van alle tarieven vind je hier
    Ja. Wij nemen altijd contact op om de afspraak in te plannen wanneer het jou het beste uitkomt.
    Dat kan via onze chat, rechtsonder op deze pagina of telefonisch via 024 64 55111
    Niets is vervelender dan een printer die zijn werk niet doet. Daarom is ook periodiek (preventief) onderhoud nodig. Voor printers zonder storingen hebben wij speciale onderhoudstarieven. Vul in het formulier jouw type printers en het aantal in en wij sturen een aanbieding op maat voor een onderhoudsbeurt op al jouw printers.
    Indien wij jouw apparaat niet kunnen repareren of de kosten worden te hoog, maken wij gratis een passend voorstel voor vervanging.
    Wij onderhouden en repareren Multi-functionals (mfp), copiers, laserprinters, labelprinters en designjets. Wij hebben kennis van de meest voorkomende merken en modellen.
    Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM. Wij hanteren een strak hygiëne protocol. – wij schudden geen handen. – blijven op minimaal 1,5 meter afstand van jou en jouw medewerkers. - er komt geen monteur met klachten naar jouw bedrijf. - wij bezoeken enkel bedrijven die zich waar mogelijk ook aan deze voorwaarden houden. Wij verwachten zo op een verantwoordelijke en professionele wijze jouw storingen aan de machines op te lossen en service uit te kunnen blijven voeren.

    Een printer of multifunctional kopen kan overal

    Maar krijgt u overal ook voldoende service en advies? De ervaring leert ons dat een goede service zorgt voor een hogere klanttevredenheid. Wij onderscheiden ons daarom met een eigen technische dienst.

    Bekijk ons uitgebreide assortiment in onze webshop

    Totaaloplossingen

    Wij zijn ook graag uw partner als u op zoek bent naar een totaaloplossing. Geen zorgen meer over een stilstaande printer omdat de toner niet op tijd besteld is. Triple S neemt alle zorgen over. Wanneer er toners nodig sturen worden deze door ons voortijdig opgestuurd. Wij plannen wanneer nodig onze eigen technische dienst in voor onderhoud. Daarom is er in het geval van een storing er de volgende werkdag altijd iemand op uw probleem te verhelpen.

    Klik hier voor meer informatie