15 juni 2016

Abonnementen

Next-day response

Triple S biedt u verschillende service abonnementen daardoor kunnen wij u nog beter van dienst zijn. Bij de meeste service abonnementen bieden wij next-day response bij een storing. Tevens wordt er ieder jaar op locatie een onderhoudsbeurt gedaan op uw printer of multifunctional.

SMARTCare

Het meest afgesloten jaarlijkse abonnement is SMARTCare. Dit kan op elk moment, op elk type printer of multifunctional afgesloten worden. Wij zorgen voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt op uw apparaat. U betaald een jaar geen voorrijkosten of arbeidstijd bij storingen. En u kunt een jaar gratis gebruik maken van onze chat en telefonische support.

SMARTCare direct aanvragen

Oplossingen op maat

Geen bedrijf is hetzelfde, dus onze service abonnementen zijn op maat af te sluiten. Het is mogelijk om een abonnement voor een gedeelte van uw printerpark af te sluiten, ook een combinatie van verschillende abonnementen behoort tot de mogelijkheden. Kies het abonnement dat bij uw bedrijf past of laat u door ons adviseren voor de juiste oplossing. Onze abonnementen zijn voor printer reparatie, storingen en onderhoud. Van alleen responstijd tot volledige ontzorging met SMARTClick.

Merk-onafhankelijk

Triple S werkt merk-onafhankelijk, verschillende modellen en merken zijn voor ons geen probleem. Wij zijn sterk in reparaties van Brother, Canon, Epson, HP, Konica Minolta, Kyocera, Lexmark, Oki, Printronix, Xanté, Xerox en Zebra. Dus of u nu laserprinters, multifunctionals, matrixprinters of labelprinters heeft staan, bij Triple S heeft u geen enkele zorg meer over uw printerpark.

Zorgeloos afdrukken

Ook afdrukken, kopiëren, scannen of faxen zonder zorgen? Dat kan voor iedereen. Op zoek naar een oplossing op maat dan bent u bij Triple S aan het juiste adres.

Vraag aan ons naar de mogelijkheden, wij helpen u graag!

Contact

 

Verification

Heeft u een storing op een van uw printers, meld hem dan gelijk aan.


Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang gratis nieuws, tips en updates



Nee, bedankt!