21 oktober 2020

RMA Aanvraagformulier

Dit aanvraagformulier kan je gebruiken voor producten van Triple S of een van onze webwinkels.

Na ontvangst van jouw aanvraag wordt een retour (RMA) nummer toegekend. Dit nummer wordt door ons aan jou doorgegeven middels een retourlabel. Wij verzoeken jou vriendelijk het defecte of verkeerde product, goed verpakt (bij voorkeur originele verpakking en omdoos) met onderstaande formulieren op te sturen. Incomplete retourzendingen worden niet in behandeling genomen.

Triple S zal het gewenste nieuwe product toesturen en deze zal aan jou worden gefactureerd. Gehele of gedeeltelijke creditering vindt uitsluitend plaats na definitieve beoordeling en goedkeuring door Triple S klantenservice.

Volgende formulieren moeten met het defecte product worden aangeleverd:

  • Retourformulier wat je ontvangt na het invullen van het aanvraagformulier
  • In geval van slechte afdrukken, een voorbeeld pagina waarop dit zichtbaar is
  • Statuspagina van de betreffende printer













    Reden RMA
    Verkeerd besteld (25% kosten)Verkeerd geleverdDefect (klachtomschrijving invullen)
    Wilt u een nieuw product ontvangen
    JaNee

    Retourzendingen worden uitsluitend behandeld middels een volledig ingevuld RMA formulier. Goederen dienen franco bij Triple S worden aangeleverd en in onberispelijke staat te verkeren: compleet, onbeschadigd, in ongeopende en onbeschadigde verpakkingen (bij nieuwe producten), vrij van stickers (met uitzondering van stickers van de fabrikant) en/of beschrijvingen. Retourgoederen die niet voor vergoeding in aanmerking komen, zullen niet worden teruggestuurd, maar worden vernietigd. Indien er sprake is van een situatie waarin bovenstaande niet voorziet, behoudt Triple S het recht om naar eigen goeddunken en in alle redelijkheid een retouraanvraag af te handelen.